_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Lurte på om noen visste om det et trengst legeresept for å få kjøpt soppmiddlet mykostatin..??? orker ikke kave meg til legen igjen... men har så siiiinsykt vont.. eller er det noe annet som hjelper???
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Kan en bare smørre det på altså??! Takker for tipset!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Antar det er underlivssopp du mener? ;o) Det er en stikkpille (vaginalt), og en tube med krem. Kjør pilla opp når du legger deg, smør på litt, og fortsett og smør litt et par dager, voila,så er det borte
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Ups ! General tabbe. Meg det er bryst sopp jeg snakker om he he
<3 mirakelbarna <3 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Du kan fint bruke Canesten på brystene. Bare husk på å tørke godt av før evt amming og bruk gjerne i noen dager etter symptomfrihet. Ellers så kommer det gjerne fort tilbake. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå