Gå til innhold

hvor mye drikker dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å drikke mest mulig. men noen ganger føler jeg at det står mellom valget, være tørst eller fly på do hvert 5 minutt??

jeg får i meg ca 1,5 liter om dagen.Har lyst til å drikke mer, men dablr jegjo helt låst til å være hjemme, for da må jeg tisse hele tiden.uff, he he..ikke lett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg springer konstant på do, men etter å ha reknet ut hvor mye jeg faktisk drikker i løpet av en dag så forstår jeg hvorfor... Kom nemlig frem til at jeg drikker ca tre liter vann/melk/juice i løpet av en dag pluss 2-3 kopper te (store kopper).Jeg har blitt litt småavhengig av sjokolademelk så det drar opp mengden betraktelig.

Tror 1,5 liter er passe, ingen vits i å drikke bare for å drikke, heller.

Skrevet

Jeg drikker mye fordi jeg er mer tørst enn normalt. Masse vann, og en del melk og juice også. Heldigvis så flyr jeg ikke så fryktelig mye mer på toalettet enn normalt, så det trenger jeg ikke tenke så mye på.

Det er sikkert ikke for lite å få i seg 1.5 liter om dagen, om du da ikke er tørst å unnlater å drikke. Prøv å drikke mer tidlig på dagen, så man ihvertfall får nattesøvnen..

Skrevet

drikker ca 2-3 liter vann+litt juice eller brus+et par kopper kaffi

Skrevet

Jeg drikker veldig mye vann, mye for at jeg ikke skal småspise hele tiden :P Men raser på do flere ganger i halvtimen uansett hvor lite jeg drikker.. Har egentlig blitt en vane, hatt det slik omtrent hele svangerskapet, så det gjør meg igrunn ingenting :) Bedre å drikke vann og løpe på do enn at jeg jafser i meg sjokolade :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...