Gå til innhold

Toppløs i svømmehallen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ha fått med seg den saken i media? Det foregår aksjoner i Sverige for at damer skal få bade toppløse i offentlige svømmehaller og bad. De mener at så lenge menn kan bade uten noe på overkroppen så må kvinner også få lov til dette!

Hva mener dere om denne saken jenter? Er kvinnebryst en naturlig ting som kun er der for mat til våre barn, og derfor ikke nødvendig å dekke til, eller er de en del av "kjønnet" vårt og derfor også noe seksuelt??

Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem om det, egentlig. Jeg personlig hadde ALDRI villet bade uten topp i svømmehall, syntes det nesten er på kanten til vulgært!! Utenom dette argumentet som likestilling, hvorfor i all verden vil noen svømme toppløs i svømmehall da??

Skrevet

I New York vant kvinner som kjempet for retten å gå toppløs i subway - hvorfor ikke her?

Når jeg ser damer i knøttsmå string-bikini lurer jeg på hvorfor de får vise rumpeballene, men ikke puppene.

Selv ville jeg nok ikke gå uten, har badedrakt.

Skrevet

Jeg syntes ikke det burde vært forbudt. Men jeg personlig ville aldri vært toppløs i svømmehallen, jeg ville ikke ha brukt bikini der en gang jeg. Må ha på meg badedrakt

Skrevet

Det med å gå toppløs synes jeg er et litt ureflektert forslag. Pupper er gjennom-seksualisert i vårt samfunn (utenom når man ammer) og det vil for veldig mange oppfattes sjenerende og flaut når andre går toppløse i en så intim setting som det en svømmehall faktisk er.

Skrevet

Hehe,jeg kunne aldri tenkt meg å gått toppløs i en svømmehall.

Skjønner ikke vitsen,på stranda er det jo en annen sak for de fleste toppløse der, er jo det pga av sol vil jeg tro.

Enig med over her,det er på grensen til vulgært.

Skrevet

det vil jeg ikke ha.....fy....tenk alle grisemennene som kommer dit da...

enig m jau... de er gjennom-seksualisert.....

dessuten er jeg ikke glad i mine egne pupper lengere og da blir det bare ekkelt å se andre strutte pupper i svømmehallen....

Skrevet

Synes argumentet (likestilling) de bruker er latterlig.

Helt greit for meg at damer skal få lov å bade toppløs i offentlige basseng, men da til faste tider.

Eks. mandager fra kl 1700 til 1900 er det toppløsbading:o)

Men, som sagt - spyr av argumentet de bruker!!

Tenker også på de stakkars hormonelle fjortisene (guttene) som må se på disse damene som sprader rundt i puppene.

Tenker de ikke har helt kontroll på tissemannen sin i den alderen.

Skrevet

Jeg kunne godt badet topopløs selv, men påbud om å dekke til puppene plager meg ikke, så det er nok ikke noen kamp jeg ville engasjere meg noe særlig i.

Skrevet

Enig med Dirtsa.

Noen skal dra dette med likestilling altfor langt, blir bare tullete for min del. Jeg er for likhet mellom kjønnene, jeg, men jeg kommer aldri til å stå på barrikadene for tåpelige saker som dette.

Skrevet

Jeg vil heller bruke tiden min på å kjempe fram andre ting i likestillingens navn FØR jeg gadd å engasjere meg i denne.

Så lenge kvinner drepes i andre land utelukkende fordi de er kvinner, så synes jeg dette blir en smule tåpelig.

Skrevet

Hvor stor forskjell er det paa aa bade med mini-mini bikinioverdeler og aa bade uten noe paa overkroppen? Samma for meg om noen vil bade topploes, eller ikke.

Skrevet

He he, æsj, da ville ikke jeg bada i det vannet om det hadde vært menn der samtidig...:(

Jeg liker hele badrakter når jeg svømmer, men jeg svømmer for treningens skyld, ikke for å sprade rundt i små bikiner (noe så upraktisk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...