prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 skal på konsert når jeg er i uke 32... kom plutselig til å tenke på om det er noen risiko forbundet med det??
Buff Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg tror ikke det, jeg går mye på konsert og da er ungen veldig aktiv, men jeg velger å tro at den syns det er moro... Bassen kjennes nok der inne og den hører jo, men har veldig bra lydisolasjon i fostervannet. Men, jeg ville vel kanskje ikke stilt meg helt fremst og hoppa opp og ned;)
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 supert=) noe hopping blir det så absolutt ikke=) artig å komme seg litt ut før babyen kommer og vi plutselig er 2barns foreldre!!!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Samboer spiller i band, så jeg hørte med jordmor om dette, og hun sa det gikk helt fint så lenge jeg ikke står rett ved siden av eller foran, holder meg litt i bakgrunnen liksom... Og så er det en grense på 120 desibel (heter det det?), så hvis du er usikker og synes lyden er veldig høy kan du jo spørre lydmann om lydnivået, men det er veldig sjeldent det er så høyt! Fostervannet leder godt lyd, men da helst bass-lydene. Det er vanlig å kanskje kjenne litt mer bevegelse/urolighet i magen etter konserter, men det er absolutt ikke noe farlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå