Gå til innhold

trenger synspunkter... hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal si opp jobben min denne uken - av diverse grunner : asosialt, ingen utfordringer, uutholdelig kjedelige oppgaver, dårlig arb.miljø osv osv...jeg gruer meg til å gå på jobb de dagene jeg jobber.

skal til legen idag for å forhåpentligvis få meg sykemelding ut oppsigelsestiden som er 1 mnd.

jeg har hatt det veldig tøft det siste 1,5 året: brudd med kjæreste i australia, mor som er psykisk syk og alkoholiker med flere selvmordsforsøk ifjor hvor jeg bla fant henne med oppkuttede håndledd, jeg har fått henne tvangsinnlagt, hun var ikke langt unna å dø av røykskader da hun satte fyr på seg selv ved å sovne med røyk etter å ha overdoset/drukket, jeg har vært vært "on-call" 24/7 da disse tingene stort sett har skjedd mens min far var bortreist.

akkurat nå går det bedre med henne, takk og lov. Men i løpet av denne tiden har jeg ikke kunnet senke skuldrene en millimeter og de har vært over ørene mine. nå føler jeg endelig at jeg kan slappe litt av på den fronten. Så luften har gått fullstendig ut av meg.

er alenemor og har krav på full overgangsstønad en stund til hvis jeg trenger det - og så lurer jeg på om jeg burde utsette atbeidsstarten min litt rett og slett for å komme meg litt på beina igjen.

gutten min er 20 mnd og går fulltid i bhg.noen synspunkter??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig å ikke presse seg selv, for til slutt kan du fort miste hodet... Du har nok minimalt med avlastning siden pappaen til Seb bor langt borte også, og det kan være slitsomt i seg selv bare det... Jeg er alene selv, så jeg vet hvordan det er, selv om jeg har avlastning når lillegutt er hos faren annenhver helg.

Jeg var nettopp igjennom en knekk, gikk til legen og blodprøvene var ikke mye gode, så jeg ble lagt inn på sykehus i ei uke. Det er kjipt når det går så langt.

Hør hva legen sier, men du får sikkert en sykemelding i noen uker iallefall.

Skrevet

har ikke mye avlastning nei, kun barnevakt nå og da....

uff, sykehusinnleggelse - da var du nok helt på felgen ja! vil jo ikke komme dit....

takk for svar!

Skrevet

Oi, høres ikke ut som du har hatt det så lett nei. Hvis du føler at du har behov for å slappe av litt så hadde jeg brukt litt tid på finne en ny jobb, da får du jo muligheten til å møte uthvilt og glad på en ny jobb. Man må tenke litt på seg selv også hvis ikke så er det lett å kjøre seg selv ned psykisk og det merker man ikke før man er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...