Gjest irismor Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Skal jobbe i kveld, men hun som jeg jobber med og jeg pleier å lage noe godt å spise på kveldsvaktene. Men nå har vi gått tom for gode ideer. Det må ikke ta for lang tid å lage og skal smake godt =))))
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Nachos Tortillas med godt valgfritt fyll gatinert i oven stekt kyllingfilet i biter, salat og pitabrød Amerikansk gryterett, salat og pitabrød
Himmel og hav Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Pasta med sopp og bacon: Stek skiver av champignon sammen med smårettbacon. Hell over fløte og krydre med tørket basilikum og grovmalt pepper. Server med pasta til.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 empanadas pizzasnurrer pastasalat
Musemor med tre søte små Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Omelett med smårettpølser, vårløk, paprika, sopp og permasan på toppen
theresehar1gutt Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 meksikansk gryte ostesmørbrød med kjøttpølse lasange pytt i panne, den er jo spessielt kjekk synes jeg. kan putte i litt smårester du må bruke før det blir ødelagt..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 spareklubbens gryte. 2/3 pk spagetti 500 g kjøttdeig 1 løk 1 glass tomatpurrè en stor desj ketchup 1 pk pizzaost 1 pk lettrømme kok opp spagetti og stek kjøtteig. bland løk,tomatpurrè og ketchup sammens med kjøttdeigen når den er ferdigstekt. spe det ut med melk. bland så alt sammen og ha det over i en ildfast form. steker på 200 gr midt i ovnen i ca 20 min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå