Gå til innhold

Hva er deres mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har sex med den man er gift el samboer med vil dere da si at det må være følelser med i bilde for å kunne nyte det fullt ut. Typen sier sex ikke har noe med følelser å gjøre, er det jeg som missforstår og har det veldig anderledes el hva?

Jeg føler man må ha det bra sammen i hverdagen for å kunne ha lyst på sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nyter sex med mannen uansett om vi har hatt en heftig diskusjon el.

Har ikke noe å si for meg.

Skrevet

Jeg har skjønt opp igjenom at menn ikke trenger å ha følelser for å ha sex, mens kvinner derimot syns dette er et must for å nyte sexen fullt ut.

Skrevet

Visst det er sånn som du skriver over her, er det jeg eller han som da bare må finne seg i det?

Skrevet

Visst man har en mann som så og si aldrig stiller opp med barna og veldig sjeldent stiller opp hverken i hus eller hage men har 99% fri fra han kommer hjem kl 17 til han legger seg og ikke engang stiller opp visst jeg blir syk. Er det så rart at jeg faktisk ikke har så lyst på sex? Har jo selvfølgelig behov jeg og men blir ikke akkurat så lett å slappe av og nyte når det er sånn.

Skrevet

Ingen skal "finne seg i". Du må jo ha lyst: og plikter selvsagt å gjøre det du kan for å få lyst. Stell deg selv, tenk sexy tanker, pent/sexy undertøy skader ikke, barber legger og andre områder av interesse, les erotiske noveller (virkelig en damegreie! Erotikknett.com/no muligens, har noe for enhver smak). Gjør det du kan for at forholdet skal være så bra som det kan og ikke forvent solskinn hver eneste dag. Kyss mye! Hvis du en dag kysser mannen din i et minutt sammenhengende skal du se at ing går videre av seg selv.

Skrevet

fortsettelse på forrige innlegg: Tips til mannen din bør være: "Den beste vei for å ende opp mellom konas ben er å ta oppvasken"

Skrevet

Jeg syns det var vondt når jeg fikk vite at følelser ikke har noe med sex å gjøre for de fleste menn (kan ikke si alle, for det blir litt feil).

Men jeg har bare innsett etterhvert at mann og kvinne er forskjellige, på det planet ikke minst.

Men jeg tviler på at ikke din samboer ikke har følelser når han har sex me deg, han er jo glad i deg :)

Det jeg mener er at det ikke er et must for de å ha disse store følelsene som vi syns er så viktige.

jeg har selv vært i et forhold hvor vi hadde enormt god sex, men det viste seg at han ikke var glad i meg overhodet.

Skrevet

Sykt bra svar kakemonsteret. Forventer selfølgelig ikke sol og klart vær hver dag, alle har vi enkelte dager.

Skrevet

Skriver under hos kakemonster ;-) Mannen min må jobbe litt for å få meg tent, elsker at han er flink i huset og lager et deilig måltid til meg en gang i blant!! At kvinner liker å oppvartes litt burde være pensum for alle menn :-)

Skrevet

Det er nok det jeg føler også, at jeg trenger å bli vartet opp litt av og til. Takler ikke å bare være den som skal gjøre alt her og så når han ønsker så skal jeg bare stille opp.

Skrevet

Min erfaring er at sex blir bedre med litt øvelse - for begge to. Og da må man stole på hverandre og ha omsorg for hverandre nok til at man tør å snakke om det og tilgi hverandre om det ikke går så bra. Sånn sett bør man være i et forhold, og det igjen forutsetter jo at det er noen følelser med i bildet. Sex er vel også rent biokjemisk koblet sammen med de samme hormonene som vi føler når vi er forelsket, så om man skulle gå inn for å ha et rent seksuelt forhold til noen, tror jeg man etterhvert ville bli forvirret...

Men hva er følelser i et langvarig forhold? Nærhet, fortrolighet, tillit. Forelskelsen er jo ikke så tilstede lenger for meg, feks, som har bodd sammen med mannen min i sju år. Når jeg har sex med ham er det ikke fordi han er så utrolig sexy og jeg bare MÅ ta på ham NÅ, men fordi det er en fin ting for oss å gjøre sammen.

For at jeg skal ha god sex er jeg imidlertid avhengig av å ha det passe ryddig i hodet mitt, så jeg ville nok ikke hatt sex om det var veldig mye uløste saker mellom oss. Da vi var nyforelska hadde vi mange ganger sex før oppvasken etter middag, nå foretrekker jeg å ha oppvasken unnagjort så jeg får slappet ordentlig av. :-) Så det er kanskje der det ligger for deg?

Skrevet

Jeg har så ekstremt mye frustrasjon i hodet og da mye i forhold til mannen min, men også vanskelig å finne meg selv i forhold til sex fordi jeg har blitt sexuelt misbrukt som barn og i tillegg hatt en streng relgiøs oppvekst. Føler egenltlig jeg er helt ødelagt og forvirra på det området men derfor også større behov for nærhet, tillit og trygghet før det skal være mulig å nyte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...