Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 permisjonen min går ut nå 5 des.. så det vil da si at jeg må ut i jobb for og få penger på konto. problemet er bare at lillemann er 9 mnd,ingen barnehageplass(søkte for 3 mnd),lillemor på 5 går bare 50% i barnehagen,mannen min reiser mye i jobben så jeg har egentlig ingen anledning til å begynne i jobb igjen. alle besteforeldre og tanter/onkler er selv i full jobb. kan man søke om noen form for stønader? arb.ledighetstrygd osv fram til jeg evt får jobb og barnehageplass? hvordan går man frem for og søke?
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men vet at man kan søke om overgangsstønad i periode på inntil 6 måneder. Dette er en overgangsperiode hvis man feks må søke ny jobb osv....
2 trollunger :) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Er ikke overgangs stønad kun for alene foreldre? Vil nå tro du kan søke på arbeidsledighets trygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå