Gå til innhold

%##%"#¤% Navkontor=( ang. sykepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å sitte i telefonkø til det forbaskede kontoret.

Har vært sykemeldt siden 1. August og har måtte ringe å be om sykepenger hver måned...

Og siden ikke pengene var kommet i dag heller så ringer jeg ut...

etter 15 min i telefonkø hvor jeg får beskjed om å vente tar en sur dame telefonen og sier så fint att sykepengene kommer ikke før den siste og att hun ikke kan hjelpe uansett for hun er til lunsj. Hvis det er noe jeg lurer på så får jeg ringe igjen etter hun har hatt lunsjen sin...

Hvorfor i svarte tar hun telefonen hvis hun har lunsj da? Og det er ikke opplyst noen sted att jeg ikke kan ringe til visse tidspunkt fordi de har lunsj..

Åhhh... hormonene koker over her=( Godt å få blåst litt ut=)

Andre som må krangle med nav hver måned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører det er så mange som har problemer med NAV og sykepengene at jeg allerede nå er engstelig for hvordan det blir å gå for meg. Fra torsdag i forige uke tok de over sykepengebetalingen for meg og jeg lurer på når jeg da får første utbetaling, om de klarer å betale ut rett sum penger osv.

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer, vært sykm. helt og delvis siden midten av september. Får pengene den 26. hver mnd, ca.

Skrevet

Når du får betaling den 26. imnd får du for hele mnd da? Eller bare frem til den 26 ?

Skrevet

jeg får for hele måneden iallefall når jeg først får.

Snakket med en hyggelig mann nå og han skulle ordne det med en gang slik att pengene var på konto innen 2 dager... og det var jo greit.

Men utrolig frustrerende å måtte ringe de hver måned å etterlyse pengene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...