Scorpiogi Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Nå er det bare å vente.. Vi har vært på julebord i helgen, sånn kiel-ferge tur. Det var knall-artig! Å vi fikk tid til litt kos innimellom, så nå får en bare vente å se... Har ikm ca8 des, men tror jeg tester lucia-dagen jeg Så kan jeg bake lussekatter(to streker, hihi) hvis den blir positiv...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hei på deg Jeg hadde el på torsdag, så da er vel ikm rundt 6.-8.des. Har i alle fall ikke tenkt å teste før 8.des Du har tenkt å vente helt til Lucia-dagen??
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Godt å høre turen var bra:) Eg har el idag....Men skjønne ikkje signalene kroppen sende denne mnd..eller heller mangel på de... Tempen min går opp og ner og ingen streker på el-tester...så vi prøver hver dag og satster på at vi treffer:)
Scorpiogi Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg tror nok det... hvis tr ikke er kommet da.. Men, hvem vet når "testetrollet" tar overhånd Tror alltid jeg er veldig tålmodig, men ikke alltid det funker.. Håper i allfall jeg har hatt min siste fest på ei stund Elisabeth79: Ja, prøving hver dag, det funka sist hos meg Når har du ikm?
Babyønske �� Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Har eggløsning i dag tror jeg, har en vag følelse for at den var i går da men. Så da har jeg IKM 8/9 des fant jeg ut i går. Har vært veldig avslappa med tanke på datoer/uker og telling av dager siste tida. Begynte å lure på hvorfor noen venner inviterte på førjulsfest midt i uka :-), altså den 8, jeg har trodd at den 12 var en søndag og at det var da jeg skulle ha mensen. Så er litt akterutseilt kan man si :-D Men da spørs det om det blir testing den 8, hvis jeg ikke får signaler om at mensen er på vei. Hadde vært greit å få det avklart med tanke på den festen også. Har bare hatt i bakhode at det var eggløsning rundt denne helga, resten har vært laaangt borte. Fant vel ut at det ikke er så dumt å roe litt ned på all"graviditetstenkinga", og har vel mista litt troa også. Men spørs no da når eggløsninga er over, da kommer vel et gryende håp igjen.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Ikm er hvis det er 27 dagers syklus denne gang og den 10.des.. Men kjenner ikke noe tegn til el enda...Åh, synes det er litt plagsomt. kunne jeg ikke fått kjent el som jeg pleier!!Nå som vi virkelig skal prøve liksom...men vi holder på hver dag så da bommer vi iallfall ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå