Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg skal egentlig rydde kjøkken, henge opp klær, koke flasker, vaske badet og støvsuge, men det er så vanskelig å lette på liket... så kjeft litt på meg nå!!!
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Faen asså, treig i ræva???!! Kom igjen...gidder du rydde stuen min også?? flyyyyyter med leker der:-)
krokofant666 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 klarer det ikke. Er helt lik selv. Det flyyyyyyyyyyyyyyter her.
celodi Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 KOM IGJEN NÅ!!!!!! Latsekk!!!! Jeg har vaska ei maskin og putta det i trommelen nå,tatt ut av oppvaskmaskina,rydda og støvsuga!!!! Skal rydde litt på kjøkkenet så er jeg ferdig!!!! Løft på ræva di og hiv dæ rundt!!!!!!!
prinsessemor123 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Kom deg opp av sofaen. Lag en liste over rekkefølgen du vil gjøre ting i, så kan du lage en liten premie for hver ting som er gjort. Eks. To minutter på internett
Turid Laila Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Kom deg opp kjerring!! Mens du er oppe, tar du her og?
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Hehe... du er den eneste jeg har hørt som bruker samme uttrykk som meg....lette på liket...morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå