Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Mannen hadde vært på en finansrådgivningstime.. Mannen der sa at de hadde kontakter innen Den nye Avd. til Manpower og at han kunne hjelpe meg finne en jobb som passet meg.. Han ringte akkurat nå og skal møte han i morgen.. Håper han kan finne en ordinær dagjobb hvor jeg kan jobbe fulltid ... Noen med erfainger innen Manpower Directe??
celodi Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Vil bare ønske deg lykke til!!!! Håper du få en jobb!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Takk...=0 Møkk lei av og jobbe natten nå...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Ingen med erfaring fra Manpower her!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå