Gå til innhold

Noen som har hamster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min og kjæresten har akkurat kjøpt seg en hamster, og til jul tenkte jeg å kjøpe de noe til denne krabaten. Jeg tenkte først og fremst på et sånt rør som de kan gå inni... Men buret de har kjøpt har ikke noe åpning for å feste et slikt rør... Hvordan funker dette? Er det noe annet jeg kan kjøpe i stedet? Han har allerede et sånt hjul å trimme i... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...-mange år siden jeg hadde hamster. Men min erfaring er at den bruker hjulet(på natten...argh) og sover i huset sitt på dagen-godt pakket inn i sagflis og vatt. Rør og den slags er bare sånn som dyrebutikken tjener penger på... Hva med en eske m hamstersjokolade? Det liker de godt:)

Skrevet

Ja, jeg har hamster. De er kjempesøte dyr :-)

Veien til en hamsters mage går gjennom magen. I naturen hamstrer de mat hele sommeren, for å kunne overleve vinteren. I reiret til ville hamstere er det visstnok funnet opptil 90kg mat! Det er utrolig mye for et så lite dyr. Mye mer enn de kan spise i løpet av et liv.

Godis er derfor noe av det hamsteren deres vil sette aller mest pris på. Det trenger ikke å være dyrebutikk-godter heller. Akkurat nå selger de mandler i løsvekt de fleste steder. I tillegg pleier de å like rosiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...