Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Men jeg skal jo være så jæ... positiv bestandig. Det å være positiv er ikke lett å forene med å bruke disse sidene (dib, ikke krangle spesielt), det er nok drit og idioti her inne til å få selv .......(fyll inn med det mest fredfylte og positive, menneskeelskende vesenet du selv kommer på) grinete. Er så ufattelig lei av alle som sutrer over jula. Den er så dyr og alt er så materialistisk, og det er så kjipt å bruke mye penger på andre og spesielt på akkurat den bortskjemte pøbelen av en nevø... og noen har besteforeldre som gir for dyre gaver, eller for billige eller ganske enkelt noe de ikke ville ha. Får en følelse av at skinnhelligheten lever godt her inne, også når det gjelder jul; for det er virkelig påfallende hvor mange her inne som ønsker seg et oppgjør med den materialistiske utviklingen julefeiringen har tatt... Men men, er det et sted skinnhellighet trives og vokser godt så er det jo på DIB. Kan dere ikke bare lage jula slik dere selv vil ha den og drite i om ikke alle andre følger ditt strålende eksempel? Og så sutrer man og klager over partneren sin...enten er han hjelpesløs som et barn, som må ha alt inn med teskje eller så er han en hensynsløs jævel. Tydeligvis er det mange dørmatter her inne som ikke er villig til å ta ansvar for sitt eget liv. Deretter har vi alle forkjemperne for å bruke den "sunne fornuften"- som regel uttalt av et eller annet nek som ikke har peiling på temaet eller gidder å sette seg inn saken og som innehar en suveren forakt for forskning (synsing) og statistikk (løgn). Slike utsagn følges ofte opp av " mine barn har ikke tatt skade av det"- helst da i forhold til et tema der problematikken ligger i potensielle langtidsvirkninger. Osv osv- dere kjenner lusa på gangen. Kan fortsette slik i evigheter, men siden det bare dukker opp nye irritasjonsmomenter opp i hodet mitt nå som jeg leter etter dem, så er det ikke så mye katarsis å oppnå med å spy detta ut her inne som jeg hadde håpet. Kommer sikkert bare til å bli grinete over eventuelle svar også...."så stikk fra DIB da hvis vi irriterer deg sånn"..."som om du er så jævla mye bedre skjøl" osv osv...Men det hender jo at jeg liker DIB også, siden jeg gjerne er innom nesten daglig. Håper jo at det er derfor hvertfall. Faen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå