mimmimor30 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde samleie med mannen min i går og i dag har jeg litt blødd ørlite,det er friskt og lyst.Men jeg er så nervøs....Er det normalt? Det kommer bare litt på papir....Har noen opplevd det samme?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 blødde flere ganger i begynnelsen av dette svangerskapet jeg, men har ei frisk og sprellende snuppe i magen enda:o) Og etter sex er det vanlig ja, fordi slimhinnene kan være skjøre.
*Super*Mamman* Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Er du langt på vei da? Hver 3. gravide har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Blødde som det i uke 14, men alt var heldigvis ok. Det var så mye at det bare rannt når jeg satt på do.. Snakk om at jeg var redd da altså.. En kan lett begynne å blø litt etter samleie. Slimhinnene der nede er ekstra skjøre når en er gravid, og brister lett..
mimmimor30 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg er i første trimester,så alt er nytt enda!Men som sagt så er det ikke mye i det hele tatt,men skal no til legen om en uke....Men det er godt å vite at det er flere som har opplevd det og at det gikk bra med de!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Heisann. Jeg var hos legen i dag på grunn av en bitteliten blødning, sist uke. Hun nevnte ikke innvendig UL en gang, og mente at det ikke var noe å bekymre seg for, men det var bra jeg ringte siden jeg var usikker Ifølge henne blør de aller fleste i alle fall litt i løpet av første trimester, enten ved sex, infeksjoner e.l. uten at det betyr noe som helst. Større blødninger er selvfølgelig noe annet.
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Som de andre sier er det ikke uvanlig å blø. Tror dette gjelder spesielt i 1.trimester. Selv har jeg hatt småblødninger ved tre anledninger, senest i uke 14 (er nå i uke 25). Stort sett er det ikke tegn på noe farlig, men ekkelt er det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå