NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har en jente som bare er 14 dager idag .. nydeligst i verden men lurer på hvordan døgnet ser ut for dere??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hadde iallefall ingen rutiner når babyen var så liten...Mest sövn,pupp og närhet på menyen Begynte med leggerutiner når han var 6 uker...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Ja.. det er pupp 2-3 time.. på natten .. men hun spiser mindre på dagen.. men oftere.. men hun ligger i vogga og sovner bare når jeg passer på at smokken er der.. kan det være at hun allerede gråter pga oppmerksomhet? litt vel tidlig for det er det ikke? Skal flytte i nytt hus over helga.. og da får hun eget soverom. lurer veldig på hvordan det da blir hvis hun skal legge seg på dagtid og mister sokken i eningen.. må jo springe opp i 2 etg for å gi denn hele tiden da.. hmmm..
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Angående det med smokken, så "bygget" jeg opp puta littegrann når han lå på siden for at den ikke skulle falle ut hele tiden. Det fungerte bra... men verre når han ligger på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 har en skjønn prins på 3 uker i dag... døgnrytmen - vel, hjelpes sier jeg bare...blir snart galen - må henge med jura ute hele forbanna tiden...blir snart galen jeg!
Tussa og Sofie Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg har en på 3,5 uke, ikke mye rytme her heller...Spiser hele tiden. I natt sov hun alt fra 0,5-1.5 timer i strekk. Fy så slitsomt... Sovner vanligvis mellom 22-23 og sover 2-3 timer av gangen. Står opp alt mellom 07-0830, sovner da normalt ikke før 12-13 tiden og sover kanskje 2 timer. Kan ofte sove mer på ettermiddag/tidlig kveld enn på formiddag! Gleder meg til det blir litt mer rutiner ;o)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Gutten min er 3 uker. Det er stor forskjell på døgnet, på formiddagen sover han mye og spiser ca hver 3 time, på kvelden og natten vil han spise oftere og det er vanskelig å få han til sove før etter 3 om natten, dessverre. Han ser ut til å ha mer vondt i magen på kvelden og første halvdel av natten. Trenger mye trøst. Han sover i samme seng som meg om natten. Har ikke villet begynne med smokk enda, har lest at man bør vente til ammingen er vel etablert og til han er 4 uker. Overrasket over hvor lite søvn jeg kan klare meg med. Nå burde jeg sikkert prøve å sove i stedet for å skrive her, men er ikke så lett å sove midt på dagen synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå