Gå til innhold

noen som husker disse ????? *link*


Anbefalte innlegg

Skrevet

var så DØDSFORELSKA i disse ..

å herregud som jeg grein..aahhhhhahahahhaa

ler meg ihjel..

 

 

men denne sangen er faktisk nydelig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Husker vi kjørte fra Oslo til Stavanger, pappa, mamma, storebror og meg. Broren min hadde en cd med den sangen på. Så ville jeg høre for å få sove. Så satte han den på og jeg sovnet. Så satte han inn en metallica cd. MEd bråk.

 

Huskerj eg våknet fort

Skrevet

sinnsykt rart at du sier det for jeg hørte alltid på den når jeg skulle sove..:)))

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Er jo en veldig rolig og fin sang å sovne til. Huskerj eg var så forelsket i den sangen ;)

Skrevet

jaaa samme her..:))

men den er jo fin da..

syns den er skikkelig fin enda..

Skrevet

Å herlighet, flashback ! :)

 

Lillen ligger å skal sove nå, kanskje dette hjelper :)

Skrevet

ååååå ja!!!!! digga dise gutta. john var min favoritt da...

diiizzzes hvor forelska jeg var.....sukk:-)

 

men enig m HI, denne sangen er jo fin...

Skrevet

Wow! Noen klassikere der ja! Haha, Peter Andre...

Skrevet

haha! Sjekk den elendige videoen til Peter Andre! Herrejesus! *Blir flau over at jeg syntes den var såååå bra da!!!* Også sååå kjekk han var liksom! ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...