Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hvordan står det til med dere? hvordan er kroppen deres for tiden? Er 35+1 i dag og kjenner nå at jeg begynner å bli belastet fysisk.. vanskelig å komme seg opp av sengen, snu seg i sengen, sitte i en stol/sofa over lengere tid, en tur til byen ender opp med å bli et helt dagsprosjekt fordi det går så tregt! Ellers kjenner jeg disse ganske så ubehagelige stikkingene nedentil, og av og til føles det ut som hele hode til jenta er på tur ut ! Jenta ELSKER å strekke på beina og dette går hardt ut over ribbena Og den siste uka har jeg faktisk måtte bommelomme hver eneste dag..hva kommer dette av egentlig??? Er jo enda 5 uker til jenta forventes å komme, men har en liten knapp på at hun kommer litt før tiden.
Astrid21 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg er 35+2 idag..Og jeg begynner også å kjenne at det tar på fysisk..Finnes ikke gode sitte eller ligge stillinger..Hehe..Tissing og kramper på natten (tar på å ikke sove). Når jeg har vært uti fjøset, og tatt ut åtte samojeder(polarhunder) er jeg helt ferdig jeg.. Og så har det blitt vanskeligere å puste nå enn før..Hihi.. Høvdingen vår sparker ikke så sinnsykt men han beveger seg veldig.. Jeg må bommelomme to ganger for dagen. Uten jeg har spist noe særlig med mat (for det er det jo ikke plass til). *Ler* Kan ikke engang huske hvordan det var å ikke gå gravid jeg..Men å gravid er det beste som finnes, selv om jeg har litt plager=D
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Er 35 uker akkurat idag, og må si jeg føler meg ganske poppeklar ja. Er konstant sliten pga at jeg ikke sover særlig mye om natta. Løper på do ca annenhver time om natta, og flere gang i timen om dagen. Bare det å ta seg en dusj er jo ei treningsøkt i seg selv. Har også denne stikkinga du snakker om, og den er heelt grusom. Lillegull strekker seg også mye, og er VELDIG aktiv. Noen ganger kjennes det ut som om magen bare skal sprekke. Gleder meg veldig til ting begynner å skje. Sambo mener jeg må knipe igjen til over nyttår, men for min del kommer jeg bare til å bli sjeleglad uansett når det skjer. Er så klar nå... Tror det er vanskelig for mannfolka å skjønne hva vi går gjennom. Nei, man skal vel ikke klage. Er kjempeglad for dette lille gullet, og har ikke hatt så altfor mange plager. Men håper jo at han eller hun kommer før termin
Piami :) Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Samme her.. Er 36 uker idag, og føler meg egentlig veldig fødeklar.. Bortsett fra et par julegaver som ennå ikke er i boks da! Opp på do om natta - jaaaaa! Trøtt - jaaaaaa! Kynnere og andre småvondter - jaaaa! Og sååååå klar for baby - jaaaaaa!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg er 34+5 idag. Merker jeg er klar for fødsel ja,... Har så vondt i ryggen at jeg får lyst å grine. Når jeg først har sovnet, så må jeg opp, enten for å gå på do eller for å drikke bort halsbrannen. Og så må jeg prøve å sovne igjen i en stilling som kjennes minst mulig smertefull ut. For så å måtte på do igjen når jeg har sovnet,...Er helt utslitt av natten, så om dagen orker jeg ingenting. Har prøvt å begynne på julehandelen to ganger, men jeg ender bare opp med å sette meg ned å hvile,... Det hadde ikke gjort meg noe om vesla kom før jul nei, selv om jeg tross i plagene trives med å gå gravid.
Micha.. Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 kan bare skrive under på alt det som er skrevet over her.. Jeg er så sliten hele tiden fordi jeg ikke får sove, og ingen stillinger er gode, og så har jeg vondt store deler av dagen.. Har jo også veldig lyst til å gjøre ting, men klarer det bare ikke.. er i uke 36 i dag.. tok de første bringebærblad kapslene i dag i håp om at hun snart kan komme ut...
mamman til snupp Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg har det akkurat sånn jeg også, men jeg er i uke 41, og det er egentlig førstes de siste par ukene jeg har hatt noen plager, så jeg skal vel ikke klage da skjønner jeg!! Men begynner virkelig å bli lei nå!
Niem og Patrick Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Har 26 dager igjen, og har vert uggen siden fredag.. Kvalm, trøtt, sliten, halsbrann etc etc.. Har ikke hatt mye plager tidligere.. men nå er jeg meeget klar for å bli ferdig med dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå