Gå til innhold

Anslagsvis, hvor mye handler du for til babyen og deg selv per måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på klær og leker til babyen, samt klær, sminke etc til deg selv.

Her ligger det vel på rundt...tja....1500,- til babyen tipper jeg....og 1000,- til meg selv omtrent. Svinger veldig fra måned til måned hvor mye jeg handler til meg selv da....synes jeg bruker veldig mye mindre penger nå enn da jeg jobbet...synes det er artigere å handle til babyen enn til meg selv :o) det er jo så mye søtt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handler akkurat masse... mei tai (bæresele), bæresjal, lommeslynge, stonz booties som holder føttene varm ved bæring, bærejakke, klær fra nøstebarn, tøybleier...

vi ville sikkert ikke trenge alt det der, men... handler egentlig ikke noe bare til meg. Bæretøy kjøper eg mye brukt (på tettinntil.no sin kjøp og salg side)

Skrevet

Bruker sikkert 2000,- på henne, nå har jeg barn som drikker mme, spiser grøt og fruktmos+klær, leker osv...

Hva er på seg selv? Bare klær og sminke bruker jeg kanskje 1500,- pluss at jeg kjøper en del interiør-ting:) Det er gøy! Jeg bruker MYE mindre penger på meg selv etter at jeg fikk barn, det har justert seg naturlig. Enig med HI, veldig gøy å handle til barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...