tigergutt<3 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har kikket litt og finner litt forskjellige merker som kan kjøpes. Nå føler jeg på meg at jeg er klar til å gå over i 25 pp og har handlet eggløsningstester, graviditetstester og skal også få et termometer i hus for å være helt sikker denne gangen...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg kjøpte mitt på babyornot.no. Det er helt fint til sånt bruk Husk at du må ha et digitalt med to desimaler! Jeg måler tempen i munnen...legger det så langt bak under tunga jeg kommer (bak ved jekslene). Det funker fint for meg. Men det sies at dersom man får veldig ujevn temp ved å måle i munnen må man heller tempe vaginalt eller rektalt.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Husker ikke hva mitt heter. Kjøpte d på apoteket. Men jeg har drevet å målt i munnen (første mnd) og d tror jeg ikke funker på meg. har veldig ujevn temp. så sitter ikke spiren denne mnd så blir det rektalt neste mnd;) Den skal være bankers sier de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå