Gå til innhold

Råmelk allerede.... Noen flere???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 9 og har hatt veldig vonde pupper i flere uker nå. Dem har vokst masse og er ganske harde.

Klemte på dem her forrige dagen og da kom det ut dråper. Husker fra mitt forrige svangerskap for 7 år siden at dette ble kallt råmelk og at det var normalt men er det ikke veldig tidlig å få det allerede?

Er det noen flere som har fått det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har.. eller det kanskje bare er morsmelken som er kvar...!! Sluta amme før 3 månader sen!! Men har ikke fått ut noe tidligare!! Husker ikke åssen det var sist, tror det var kring 25 uka... Jaja jeg er bare glad hvis jeg får noe som kan fylla ut pupperna litt mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i påbegynt uke 9,å jeg har også enn sønn på 7,men jeg har hatt "melk" helt siden jeg sluttet å amme han når han var ni måneder til nå..

Så det er noen år da,men det har jo bare komt noen dråper når jeg har klemt,men kanskje d har noe med at melkekanalene er "opne"??

Men tror nok det er helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid så fikk jeg råmelk da jeg var 2-3 mnd på vei. Jeg har hatt "melk" i puppene siden daog det er 11 år siden. Er nå 8 uker på vei og puppene føles harde og tunge. Sårheten har gått litt over, men er ganske så sår i brystvortene ennå. Detter er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du er ikke den eneste som lekker fra puppene. Jeg oppdaget det for ca 2 uker siden og er nå i 9 uke. For at bh ikke skal bli våt og brystene kalde, har jeg kjøpt ull-innlegg for å suge opp væske og for å holde varmen :)

 

Har gått opp til størrelse g i cup! Brystene er blitt digre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det noen dråper i ny og ne, men det har det gjort helt siden jeg sluttet å amme datteren min, og det er jo ett år siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke opplevd det enda. Oi, hvordan får du kjøpt bh-er som passer? Jeg bruker f nå og sliter med å finne store nok... Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...