Gå til innhold

Hvor opptatt er du av ditt eget utseende i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv dasser jeg rundt i joggebukse og hettegenser når jeg går hjemme med lillemor. Sminker meg ikke, men er nydusjet og har rene klær. Det er vannvittig deilig å pynte seg litt og sminke seg når vi skal på feks barseltreff eller ut og handle. Men jeg ser ikke helt poenget sånn til hverdags da. Går jo ikke på trilletur i joggebukse da, selvfølgelig.

Kan jeg betegnes som en uflidd førstegangsmor....av den varianten jeg sverget på at jeg aldri skulle bli....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er halt lik. Sitter nå i en gammel joggebukse og en hettegenser fra gymnas tiden. Syns det er deilig!

Skrevet

Jeg er som før:) Liker å sminke meg, stelle hår osv uansett om jeg bare er hjemme, har alltid gjort det:) Eier ingen joggebukser og har aldri gjort det. Synes det er deilig:)

Skrevet

Tja, så lenge vi bare skal være hjemme og sånn gidder jeg ikke stresse noe særlig med å pynte meg akkurat. Blir nok joggebukse osv da.. men skal vi ut, eller får besøk, sminker jeg meg alltid og har aldri på joggebuske el. Er nok en smule forfengelig der, men greit å føle seg ok. Og det gjør jeg ikke i joggebukse:-P

Skrevet

Så flink du er "tøffelhelten..." ! jeg er håpløs, hopper rett i joggebuksa når jeg kommer innenfor husets fire vegger...men passer på å ha litt fancy "koseklær" da ;o) Gubben er likedan.

HI

Skrevet

Her i huset går det mest i turklær og ullundertøy, fordi vi går så mye tur. Også er det så godt å gå i sånne klær,. Prøver, som noen andre sa, å ha litt 'fancy' sånne klær da (f.eks. Kari Traa ullundertøy og bergans bukser).

Sminker meg når jeg skal se folk, men hvis jeg bare er hjemme, venter jeg med sminkinga til samboer kommer hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...