Gå til innhold

Drar ting over hodet om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når folk begynner å snakke om redsel for koseklut om natten, må nesten jeg fortelle om hva tulla mi gjør.

Hun har en tynn pute i sengen og den har hun fra 3 md alder alltid dratt over ansiktet når hun skal legge seg til å sove. I det siste har hun begynt med å dra ned beskyttelse trekket rundt sprinkel sengen og drar det over hodet. Legger hanne godt ned i sengen, men hun åler seg opp i hode-enden og drar det ned hver natt.

Hun har nå fått en koseklut, men den sutter hun kun litt på, og så er det over på ramponering av sengen igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter var fæl til å dra hele dyna over hodet. Men nå har hun fått koseklut, og den legger hun selv over ansiktet før hun sovner.

Når hun ligger i lekegrinda på dagtid har hun noen tøybøker som hun bruker å legge over øynene, da ler hun og blir heeelt gira!

Vi slet med kollik i 10 uker, som var fra 19 - 08 hver dag. Hun hadde en bitering med noen fisker på som hun la som en ramme rundt ansiktet, og da roet hun seg faktsisk.. HS sa til meg at jeg kan legge en gasklut over, og at mange babyer er sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...