Gå til innhold

Julegave til gutter på 7!


Anbefalte innlegg

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Jeg har fått i "oppgave" å kjøpe genser uten hette til mine tvillingbrødre på 7 - de skal ikke være like, det er for flaut. Men hvordan gensere skal jeg kjøpe? Str 122.

 

De ønsket seg "kule gensere eller kule leker likZom!!"

 

For det 1. vet jeg ikke hva kule leker er, og for det andre har jge ikke peiling påhvordan en kul genser til 7åringer ser ut.

Før digget de sabeltann men det har de vokst i fra, og de digger så mye forskjell fra uke til uke.

 

Så tips takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kule gensere er vel de genserne med dødningshode på.

Ta deg en tur på Kappahl eller Cubus.

Skrevet

Kule gensere til husets 7 åring er gensere med motiv av dødningskaller, noe med sølv/gull, spider-man, hot wheels...

Bruker ofte tøffe t-skjorter med tynn langermet under.

Gå på HM, Kappahl.... Finner definitivt noe der.

 

Kule leker: Guttungen MÅ innom lekebutikken og sikle på Star Wars sverdene hver gang vi er på senteret hehe (mora er teit og synes de er for dyre), ellers Hot Wheels biler, data spill (lego star wars er en hit her om dagen), Lego Bionicle (eller no' sånt)...

Slettes ikke vanskelig å finne kule leker til 7-åringer. Butikken er full!

Spør personalet, de vet garantert hva som er i skuddet der dere bor om dagen.

Skrevet

Alt med Spiderman er kuuult ikke zzaaant.... fikk jeg vite av naboguttene :-)

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

De har jo alt lego-starwars og star wars nå. Og de as i fra at ingen pirater osv (for det er visst kun kult på datteren min) - de blir også mobbet av de eldrek ule gutta på skolen om de bruker spiderman , for det er teit. Sukk dette er ikke lett.

 

Men det du sa om de sveredne var jo litt god ide

Skrevet

Hva med de microhelikopterne som er så in nå da.

Så de til 399.- eller 499.- på Triaden i den nye butikken ved siden av Ultra.

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Microhelikopter ?

 

Er veldig lite oppdatert på 7åringer som dere kanskje skjønner ;)

Skrevet

Er ikke noe særlig oppdatert på den fronten jeg heller =)

Men det var superpopulært i Thailand (akkurat kommet hjem).

Det er små radiostyrte helikoptre max 10 cm høye og 20 cm lange (eller noe sånt). Noen vi traff på hotellet hadde med seg sin 8 år gamle sønn og microhelikoptre var bare råtøft asså c",)

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Det hørtes jo ganske kult ut. :D

 

Da blir det jul i år og da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...