Gå til innhold

** En liten oppdatering fra meg! :)**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i dag 10 dager over IKM

Ingen tegn til TR enda,

Fikk svaaak positiv test i går, men i dag var den helt negativ... hmm

Men så lenge TR holder seg borte er alt fint ;)

Jeg tenkte å vente noen dager til, for så å teste igjen... Om da testen ikke viser positiv senest 14 dager over ikm så er legebesøk neste steg ;)

Jeg har faktisk lite med symptomer, det var forrige uke jeg hadde mest, da var det kvalme, oppkast, ømme bryster, osv osv..

Men nå er symptomene så og si borte...

Jeg har absolutt 0% kvalme og ingen oppkast eller ømme bryster... har heller ikke voksesmertene i beina lenger..

Føler meg absolutt tipp topp i form!

Eneste er at jeg er litt mer trøtt enn vanlig..

Jeg tror jeg er gravid, tross i at symptomene forsvant...

Jeg har jo ikke hatt noen form for blødninger, så en SA er foreløpig utelukket...

Så får vi bare vente å se da...

Det er sant som de sier..

Det skjer når man minst venter det, for jeg og sambo hadde lagt prøvinga på hylla vi!

Men har antakelig blitt gravid allerede på første dag sambo var hjemme fra jobb. (han kom hjem 9 nov fra nordsjøen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Krysser fingrene for at du er gravid da. Så irriterende å få negative tester.... og så langt over ikm... :)

Lykke til, og håper du kan hoppe opp og ned av lykke snart. Tror jeg hadde gått til legen med en gang jeg. Vente såååå lenge 'a gitt :)

Skrevet

Hehe ja er frista til å bestille time hos legen til i morgen :-P

Men vet ikke helt...

Tror jeg skal vente til onsdag vertfall... da er jeg 12 dager over, og om hjemmetestene også da viser negativ så er det avgårde til legen! hehe

Skrevet

Jaja nå er jeg 11 dager over og 0 forandringer...

Ingen TR

Ingen positiv test...

Tok en test i dag med morgen urin, men nei var negativ den også....

Begynner å lure snart jeg...

Syns dette er veldig rart.

Hmm

Jaja får vente til i morgen, da bestiller jeg time hos legen for å finne utav dette her...

Skrevet

Hmm, kjedelig at det skal være så vanskelig av og til med alle disse symptonene og slik...Jeg er midt i min el nå (var i går eller idag) og går bare å vente på symptoner..

Håper masse du er gravid.

Hold oss godt oppdaterte om hvordan det går:)

Skrevet

Ok her er enda litt ;)

Til å begynne med i dag var jeg litt usikker, hadde masse menssmerter og vondter, og var sikker på at nå stod TR for tur, men så forsvant disse smertene utover dagen...

Testet jo atter en gang i dag da, lille dumme meg, klarer ikke holde fingrene fra testene jeg vet dere! :-P

Men nei.. negativ den ja...

Så nå har jeg bare 1 test igjen....

Da har jeg diskutert med sambo...

Jeg skal bruke den siste testen på dag 14 over ikm.. det vil si torsdag morgen...

Og om den OGSÅ er negativ, og TR ikke har dukket opp, vel da er det opp med morgenurin til legen på fredag! ;)

Så får vi se hva vi får der ;)

Har ikke spottet eller hatt de minste blødninger til nå.. så det er jo håp! ;)

Selv om disse testene er negative, så er det jo enda godt med håp så lenge TR ikke har meldt sin ankomst! ;)

Så i morgen blir min første "testefri" dag på lange tider, det skal godt gjøres å klare å gå hele dagen i morgen uten å snike meg ut i skuffa på badet, plukke ut testen og teste!

Men nei! Jeg skal være viljesterk! :-P

Så får vi bare vente i spenning og håpe på det beste! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...