Suprise! Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hvordan blir den isåfall når den er tint igjen da? Har lyst på litt laks og spekeskinke til julefrokosten. Hvis man fryser det har jeg hørt at man trygt kan spise dette.Stemmer det? Takk for svar! )
Renate :-) Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ja det står en del om det på matportalen sine sider. Dem sier at det hjelper å fryse det. Jeg vet om mange som spiser spekemat og slikt i julen selv om dem er gravid, for det sies jo at det er ett større jevnt inntak over tid som er skadelig. Litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre selv, det er jo så godt !!! Har spist litt frossen spekemat allerede jeg da...ingen skade skjedd!!
Suprise! Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Takk for svar! Da skal jeg titte innom matportalen:) Har spist litt jeg også,som du sier så er det større inntak man skal passe seg for. Men jeg tenkte at hvis man fryste det så var det ingen fare med å spise det uansett mengder... Men da spiser jeg bare litt jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå