Tamina Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 For noen dager siden prøvde du å kikke litt på meg, men du fikk ikke opp noe. Jeg prøver igjen jeg.. he he:o) Nå begynner jeg å bli veldig klar får å få en liten krabat til. Klarer du å se om det kan nærme seg noen mulighet for det? Hva tror du det blir, frisk å rask? Lurer også på om det er noen ny jobb i luften, og hvordan er det ev. med skole/eksamen? Kjærlighet? Jeg er født 111173 Ha en fortsatt strålende dag )
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg kan prøve, og med forbehold om at jeg kan ta feil. Jeg ser en jobb i luften, men den er ikke helt klar enda, jeg tror du vil få en ny jobb. Kanskje mot vår/sommer. Jeg lurer på om jeg ser mulighet for prøving til høsten neste år. Og hvis du skal ta eksamen, får jeg en følelse av ca. middels. Jeg har følelse av at du må lese litt mer :-) Kjærlighet ser jeg for meg en god følelse, at alt er som det skal være, det ser rolig ut. Og en stabil og fin tid i møte. Jeg vet ikke noe om deg, men jeg har følelse av at du allerde er i et forhold, men jeg vet jo ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå