ღhælgelainnღ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Der jeg jobber så skal vi ha landssamling i januar (kall det julebord) og da tenkte vi jentene på kontoret og få til en slags underholdning under middagen. Det blir ca. 80-100 personer som kommer dit, så det blir et stort selskap. Tenkte eventuelt om noen her visste om noen artige sketsjer, drikkeviser osv. som kan få opp stemningen...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 hørte på god kveld norge at lene alexandra "gjorde" julebord i år..)) hhahahahha
ღhælgelainnღ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 er det sånn type - sprette opp av en julegave eske i bare nisselue og undertøy?
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 hahaha ja det skulle ikke forundre meg hun er jo "syngedame" da så det er vel noe i den gata ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå