*Rutletutt* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Kom hjem med masse fint til oss - bla en knallekker Zara trenchcoat i sort til meg, en rød Ferrari-lue + en Ferrari-lekebil til Tobias, en rosa Ferrari-kjole til Milla (han hadde vært på Ferrari-butikken;o)) og et sett med seeeeexy undertøy til meg...han måtte jo kjøpe en gave til seg selv også sa han, he he;o) Snille mannen min:o))))
oktoberjentene;) Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 WOW.. det får man si.. så koselig da også kåpe å greier.. hihi.... imponerende ... ;p
*Rutletutt* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg ble skikkelig glad og overrasket! Han pleier ikke være så "flink", nei;o) At han kjøpte riktig størrelse på både kåpe og undertøy er vel mest imponerende;o)
oktoberjentene;) Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 ja det var det virkelig.. kanskje han hadde smug tittet på str før han dro Herlig å bli satt sånn pris på også da... kos deg videre
Mille** Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ååå, så heldig du er!!! Så flink er ikke min mann nei, huff, må le litt når jeg tenker på hva han kom hjem med en gang. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå