pulverheksbaby Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Blitt overtalt av en overtroisk vennine til å forsøke denne spågreia! Er i utgangspuktet grådig skeptisk til slik, men vi får se da vettu!! ; ) Så det jeg lurer på er; antall barn jeg får, og blir jeg gravid i nærmeste fremtid? Er født 16021972, det er vel det.. På forhånd takk, nå har jeg spurt.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det er bra å være litt skeptisk :-) Fremtiden avhenger mye av oss selv, og de valg vi gjør. Svarene en får på spå er ikke noen fasit, fordi det vi ser kan endres, du gjør hver dag mange valg, som du kanskje ikke tenker over engang. Så ting kan endre seg underveis. Utfra her og nå legger vi en vei for fremtiden. Jeg kan også ta feil. Det var ikke så lett å få inn informasjon på deg. Jeg ser et barn, en gutt, som er et par år gammel. Vet ikke om det er ditt, enten du adopterer eller om du har et tante barn. Er litt usikker. Jeg håper du blir gravid, jeg hadde vanskelig for å føle noe helt tydelig. Kanskje noen andre kan svare, eller så er det bare å spørre igjen litt senere. Kanskje det er lettere å se da. Lykke til.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Det jeg så med den gutten, kan også være at når du ser barn så ønsker du at du hadde ditt eget. (nå vet ikke jeg om du allerde har barn) Hvis du har, så tror jeg du ønsker flere . Jeg tror på en eller annen måte så vil det ordne seg for deg også. Jeg klarer bare ikke å få inn noen god informasjon. Noe sier meg, ikke mist motet, det blir din tur også. Lykke til!
pulverheksbaby Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Hei og takk for utrolig raskt svar. Hadde kanskje vært en ide om jeg hadde skrevet i første innlegget at jeg har 3 barn i alderen 9-16 år fra et tidligere ekteskap, er nå gift på nytt med en som ikke har egne barn. Hadde en spontanabort i uke 8 for to-tre uker siden...og undrer jo så klart over om jeg kanskje er blitt for gammel til dette. ; ) ble så sjokkert over å miste da jeg har hatt tre knirkefrie svangerskap tidligere. Men det begynner jo å bli noen år siden da.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Da tror jeg det kan stemme med den setningen jeg fikk opp, ikke mist motet det blir din tur. Det er mulig at du blir gravid igjen i nær fremtid, kanskje innen våren. Jeg har en liten vår følelse. Trist at du mistet, men jeg tror du har gode sjanser for å lykkes igjen. Da ønsker jeg deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå