Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har så lenge jeg kan huske hatt en ganske stor føflekk inni navlen. Den har jevn avgrensning til huden, er symmetrisk, litt mørk brun og er litt ruglete hevet fra huden. Kan ikke se den har endret seg noe , men jeg tenkte kanskje å få den sjekket og fjernet..... Er det noen som har sjeket og fjernet føflekker her? HVordan så de ut ? Hva er de største fare tegnene når det gjelder føflekker?
EnUndreneMor Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 di vokser og blir ujevne i kantene og begynner å legge seg uttpå huden..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg har fjernet en. Dette var en som plutselig kom, var ganske mørm men jevn. Kunne kjenne den når jeg tok på den og den vokste. Saaaakte men sikkert. Ble ikke noe stor, men jeg gikk å sjekka alle mine føflekker og legen tok den Vipps, så var den borte vekk =)
futte (tm) Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hvis de klør, blør eller er vonde kan de være skumle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå