Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle søte mammaer!(Og pappaer!)

Har bare en liten ting som jeg har lyst å lufte her, og få litt tilbakemeldinger på,hovedsaklig fra dere som selv er kristne, men også fra ikke kristne.

Jeg er kristen. Nykristen vil man kanskje si, sa ja for ca 1 år siden. Men det har vert en lang kamp siden jeg var liten, med mye lengsel til Jesus og mange hindringer som har stoppet meg. Men nå, etter å ha levd et turbulent liv på mange måter er jeg endelig her!:)

Tidligere hadde jeg veldig lyst på tatovering. Det var snakk om en svær, en drage og noe som aldri hadde vert aktuelt i dag. heldigvis at jeg tenkte meg om 2 ganger da!;) I ettertid har jeg sagt at jeg har lyst på en liten, men at jeg vil vente til jeg vet akkurat hva jeg vil ha.

Plutselig en morgen våknet jeg og visste det! jeg ville ha et lite hjerte og navnet til mannen min på den høyre leggen, og et lite kors med et bibelvers på den venstre leggen. Dette skal være et bibelvers om takknemligheten jeg føler for det Jesus har gjort for meg, eller kjærligheten fra ham.

Noen som har en mening om det å gjnnomføre dette?

Takk for at du tok deg tid til å lese!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg aldri funnet på å tatovere navnet til et annet menneske på kroppen. Men det er jo mange som er uenige der..

Et vers fra Bibelen er fint det. Jeg ser ikke noe galt i å gjøre det, kjør på:) Jeg oppfatter det som om det er dette du spør om, ikke forslag til hvilket bibelvers, derfor skal jeg ikke foreslå noe heller:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...