Gå til innhold

Er kr 8000,- egentlig dyrt for en brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde ikke det men har fått noen kommentarer om hvor dyr kjolen min er. Den er vel ikke det? Har sett mange mye dyrere kjoler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke det er dyrt nei... min kostet 12 500, det syns jeg var dyrt!

Skrevet

Nei, det er ikke dyrt. Det er mange som koster mellom 15 og 20.000, og DET begynner å bli stivt. Men 8000 er nok innenfor hva man må anse som innenfor det normale.

Skrevet

synes ikke det er dyrt.... min kostet 12000, kikket på mange kjoler før jeg giftet meg og fleste parten lå på 10 000 og oppover av dem jeg så på, så synes du har vært heldig som har funnet en til den prisen jeg :-)

Skrevet

Nei, den jeg har sett meg ut koster 14500...

Skrevet

Tenkte meg det, at den ikke er så dyr, eller jo: det er jo dyrt men ikke sammenlignet med mange andre :-)

Skrevet

8000 er nok ikke så dyrt. Jeg trodde det før, men i dag har jeg vært og prøvd kjoler. Ble stående igjen med fire potensielle drømmekjoler, så da spurte jeg forsiktig om pris. Alle fire koster mellom 12.000 og 14.000 - bakoversveis! Det har jeg ikke råd til. Hadde blitt veldig glad om jeg fant en fin kjole til 8.000 nå...

Skrevet

Jeg kjøpte min for 8000 på salg. var fjortårets modell og kostet egentlig 12000. Så kom jo alt det andra jeg hadde på meg oppå de 8000 igjen:) så totalt kostet jeg nok en 15000 pluss hår og bukett...:) Men det var kjempeverdt d og hadde gjort d igjen:)

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Min kostet opprinnelig 35000 (designerkjole) men fikk den endel billigere pga flyttesalg. Tenker jeg vil selge den for 7000 og da er den brukt en gang.

Skrevet

Kanskje ikke i forhold til andre..

Jeg får min form og håndsydd til under 5000,- Det er rimelig. Da kan jeg også velge akkurat hvordan jeg vil ha den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...