Gå til innhold

Litt julesnakk igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere juleservice og hvis dere har,hva slags har dere,gjerne forklar litt også hvordan det ser ut. Ikke alle juleservice jeg kan om i hode i alle fall.

Vi har bestilt disney juleservice fra firkløveren.Det er service med påtrykket motiv et på hver kurvet,fra disney kavalkaden som går på juleaften hvert år.

Nå begynner jeg å bli småredd for at vi ikke skal få det til jul,for de har ikke enda fått sendt det ut til oss.VI har maset og maset. Vi skal ta det på måndlig betaling og da må vi først skrive under på dette,noe de mener at de har sendt ut til oss to ganger,men vi har ikke fått noe i postkassa,så jeg synes det er meget rart. Er det firkløveren som roter,eller er det posten.

Blir veldig skuffet hvis jeg ikke får det til jul,fordi jeg har sett frem til ha julekvelden her hjemme og dekke borde med det service,det kommer jo bare til å bli så kos,men får vi det ikke,må vi jo bare gjøre det beste ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi har også juleservice fra Firkløveren. Det med gode gammle nisser på;) Fikk det i posten ca 14 dager etter bestillig. Rart du ikke har fått det når du t.o.m har purret et par ganger på dem....

Kanskje de ikke har mer på lager å er "redd" for at du trekker bestillingen din om de sier det? (mange som er frekke å sier slikt...)

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt,enda ihvertfall;o)

Skrevet

Ååååå, elsker julesnakk:)

Jeg har God Jul fra Magnor porselen.

Det er hvit, med en gullkant i rundt. Så er det to nisser som sitter på hver sin side av et bål og koker mat:) Et nøytralt og tidløst servise som jeg er veldig glad i. Er vel noen røde krusseduler irundt fatet også, kanskje..:)

Skrevet

Hei hei, vi venter i spenning selv her på et service fra firkløveren som heter "gammeldags jul". Men dem har lovet at det skal komme frem i tide, nå skal vi betale alt i ett så da er det kanskje litt enklere for da trenger dem ikke noen underskrift. Dem ordner det nok før jul til dere skal du se :-)

Skrevet

VI håpte også at vi kunne betalt alt under ett,men så fikk vi en utgift vi ikke hadde regnet med,så derfor måtte vi ta det på mådlige avdrag,men vi får inn penger igjen om tre uker,men det er jo for sent å bestille da,så da måtte vi gjøre det slik,men da bare betaler vi alt ut med en gang,slik at vi er ferdige med det,men det kan jo ikke de vite at vi vil gjøre,selv om vi sier det.

Samboer har ringt inn igjen i dag,og de sier det samme og at de skal sende nytt,men jeg begynner å lure på om vi får det til jul jeg.

Gameldags jul,er også en fin service og det hørtes fint ut det andre også med julenisser og bål,men jeg elsker disney,så da falt valget på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...