La Perla Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 HVor mye penger bruker dere på bursdagspresang til barna? Og mens jeg er på Dib: har dere noen idé til hva jeg kan kjøpe til min nesten 14 år gamle jente som har ALT man kan tenke seg (og som ikke ønsker seg klær, for de vil hun kjøpe selv)?
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 gavekort på spa?? tror du ikke det passer for hun på 14 da??? tenk så deilig!!! ingen formening om hvor mye man bruker på bursdagspresang til barna i den alderen..
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 https://mastercardgavekort.no/v1.4/ Sett en summ inn der, så kan hun shoppe det hun selv ønsker seg:o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Bursdagsgaver ligg på ca 1000 til mine gutter som er 10 og 12. Julegaver på ca 1500.
Sara Rompompei Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Nå som hun har blitt såpass stor så blir det mest dyre ting hun trenger. Har begynt i speideren, så nå ble det tursekk. Blir også et pc spill og mulig mobiltlf. Kommer vel totalt sett på rundt 1000 tenker jeg Til jenta di på 14 ville jeg kanskje gitt et gavekort på et kjøpesenter, så kan hun gå å shoppe akkurat det hun vil. Nå aner jeg ikke hva slags økonomi dere har. Men et sted mellom 500 - 1000 burde vel være fint.
La Perla Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 Hun sier selv at hun ikke vet hva hun ønsker seg. Jeg tenkte kanskje å gi henne penger pluss en liten ting ved siden av. Men gavekort på spa kunne kanskje ha vært noe, ja. Eller gavekort på kjøpesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå