Gå til innhold

Hei Mathilde :-)

Gudrun, Jason & Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer litt på om du får opp noe ang ekteskapet mitt jeg... Ikke det at du trenger å si så mye altså, men siden det går sånn opp og ned, lurer jeg på om du får opp ett eller annet? Vil vi forbli gift, tror du? Jeg er født 25.04.78, han 20.07.74. Ser du flere barn på meg? Har ett barn fra før.

Ps! Jeg er klar over at man skal ta en spådom med en klype salt, og at det er vi som handlende mennesker som former vår egen fremtid. Men jeg er bare litt nysgjerrig, og i perioder hvor man tenker mye, kan det være artig å høre "hva kortene sier" :-).

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ønsker det og jobber med det, så tror jeg dere vil klare det. Tenkte å skrive en pm til deg men fikk det ikke til. Du kan prøve å sende meg en pm hvis du vil. Så kan jeg se om jeg kan gi noen tips eller råd, hvis du ønsker. Jeg tror du kan få flere barn, har ihvertfall følelsen av et til :-)

Jeg har følelse av at det er bare noe med innstillingen deres til forholdet som ødelegger litt. Jeg kan ta feil. Men føler at med noen små endringer vil det bedre seg mye. Og dere vil trives bedre.

Skrevet

Hei igjen

Har du åpnet opp for PM eller hva det heter? Jeg får ikke til å sende melding til deg. Om man klikker på et nick, kan man trykke på "send melding", men "send melding" kommer ikke frem når jeg trykker på ditt nick.

Interessant hva du skriver, nemlig, men jeg vil ikke legge ut i det vide og brede på en åpen nettside. Så jeg vil gjerne høre om du har noe mer å si ja :o).

Skrevet

Rart, for jeg bruker allerde pm. Men jeg klarer heller ikke å sende til deg. Jeg skal prøve igjen.

Skrevet

...og du har fått pm fra meg...

:o)

Skrevet

Du? Jeg har ikke fått noe svar jeg... :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...