Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Uff, kjedelig. Er forkjølet, vondt i halsen og feber. Hadde 38.2 i morges og 39.5 i går kveld. Nå sover hun inne. Er det sånn at barn ikke skal ut når de er syk og har feber?
Retro-mamma Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jenta mi er også syk idag. Hun er forkjølet og kanskje litt feber (har ikke målt). Hun sover inne idag, men rommet er avkjølt. Hun sover vanligvis ute. Det er nok ikke noen regel på å ikke sove ute eller inne når de er syke, men jeg hadde nok prøvd å holde henne jevnt varm. Så inne idag høres fornuftig ut.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Takk for svar. ;o) Blir så usikker når de er små og er syk og feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå