Gå til innhold

Andre som har snodige katter...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusen vår knasker og koser seg med honningmelon nå!

Han slikker bort saften, og deretter gnager han bort resten fra skallet:-)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ex'n hadde en som elsket sorte oliven.. den siklet og majet og gjorde seg til dersom han fikk en i øye(lukte)syn

Min pus leker med smokk og bærer den i munnen som en unge :)

Skrevet

Vi har en hannkatt på 4 år, han elsker å ligge på rygg å bli koset på magen. Også sutter han på halen! Bruker halen som smokk.........Det er hver gang han skal sove eller kose seg ;)

Skrevet

He, he. Masse snodige katter ja. De vi har nå er ikke så rare, men en av kattene jeg hadde før i tiden elsket sjokolade. Kunne aldri la en godteskål stå fremme, for da spiste den opp sjokkisen :)

Skrevet

Nei, men før hadde jeg en hund som elsket stikkelsbær.

Han pleide å gå nede i hagen og plukke stikkelsbær fra busken helt selv.

hehe, morsomt å høre om rare dyr.

Skrevet

Ja.

Når jeg var liten hadde vi en katt som elsket potetgull

En helg vi skulle kose oss hadde vi satt posen på bordet og gikk for å hente glass og brus, når vi kom ut igjen hørte vi masse knasking fra posen og så at halen til katta stakk på utsiden.. lekkert.. hehe

pus nr 2 hatet fisk..

Pusen vi har fått nå lider av seperasjonsangst og henger etter benet når jeg går, den holder meg rundt benet og jeg må liksom slepe benet etter meg.. hehe rare pus:-)

Skrevet

ja, her må eg henge med på.

vi må bli med katten ned trappa (maten er nede)

-og hun kan vente 2 to timer og sulte dersom vi ikke blir med ned.. det er en helt vanlig ny trapp.

og vi skal helst se på mens hun spiser ogso.

mens eg satt og skreiv dette.. så pisset hun oppi korga som eg bruker til å ha rene klær i før eg legger dem sammen....

-aldri tisset inne før..

what?????

Skrevet

hadde en pus som suttet på øreflippen min når hun skulle kose....ikke veldig behagelig, gikk rundt med skorper på ørene!

en annen pus vi hadde gikk på do i vasken hvis hun ikke kom seg ut (når jeg var på jobb f.eks...) ekkelt - ja, men bedre enn på teppet og lettere å vaske!!!

og så hadde vi en da jeg var liten som alltid lå og sov på forsterkeren til pappa - skummelt å røre henne da ja...men snill som et lam ellers! og hun spiste bare en ting - en gang om dagen : kokt sei med en smørklatt...

Skrevet

når eg var lita brukte pusen vår å sove sammens med den tamme reven vår som stod ute i egen "hundegard" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...