Gå til innhold

Babystøv fra 2. trimester!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle dere flotte jenter her inne!!

Bare sprer litt go ord, snart er dere der som dere aldri trodde dere skulle komme, gi det tid og KOS dere i jula.

Masse Lykkestøv og Babystøv til alle dere her.

Synest ikke deter lenge siden jeg var her selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne:-)

Det fortjener dere!!!

Klare.....her kommer det: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lykke til!

Hilsen meg, termin i mai

Skrevet

Jeg vet at dere mente dette godt, men akkurat nå føler jeg at dette blir å gni problemene mine inn, ikke vondt ment. Jeg brukte 2 år på første, skulle hatt termin på nyttårsaften nå, men mistet. der etter skulle jeg hatt termin i februar, men mistet. Nå er hormonene mine på bærtur IGJEN, så nå trenger vi hjelp slik som med første.

Så for min del så orker jeg nesten ikke tanken på jul

Skrevet

Huff, det var ikke meningen, akkurat som du skrev...

Men jeg skjönner godt at det ikke kommer så godt ut...du tenker sikkert bare mer på det.

Beklager det. Det er så lett for oss å virke positive, vi som er gravide. Selv om ikke vi hadde lenger pp enn 5, så var det kjipe nok mnd. Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg var i din situasjon.

Önsker deg all lykke til, håper du klarer å slappe av litt nå som dere får hjelp.

STOR klem,

Skrevet

Nei, beklager det var slett ikke meningen!!

Husker att det gav meg litt håp å høre fra de det gikk bra med , men skjønner att alt er til sin tid!

Ønsker deg masse lykke til, Stor klem fra meg også!

Skrevet

håpe på spire no ja,e litt lei av d her egentli...

har hatt 1 sa å 1 exu æ da,så mista ene eggledern min så sjangsn e stor for å få 1 exu igjen:(

men prøve me friskt mot,så håpe d har klaffa te oss no men æ tørr itj å håp for my.

har ømme bryst å kvalme,men vente IKM 7des.så d e læng te!

men takk for babystøv,d trengs tru æ=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...