Gå til innhold

Noen som har allergitestet sine barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 6 mnd er antagelig melke intollerant. Har blitt henvist til barnelege på onsdag for å finne ut ting helt sikkert. Hvordan gjøres dette?? Blodprøve, risp i armen...? Er det vondt.. Gruer meg litt..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gjorde det for 2 uker siden. sånn prikktest på underarmen. 2 eller 3 små stikk med en sånn liten skarp sak. han skrek men det gikk fort over. ikke så ille som vaksine.

Skrevet

Hva testet dere mot?? er det en standard test? Hva fikk du i svar?

Skrevet

TESTET FOR MELKEALLERGI, VENTET 1 KVARTER OG FIKK SVAR, IKKE MELKEALLERGI :o) oii så store bokstaver :o)

Skrevet

Da jeg gjorde det på meg sjøl var vel smertenivået som å nappe øyebryna ett og ett hår. De har dråper med allergistoppf på huden og så bare prikker de i dråpen. Kjennes akkurat likt ut. Altså ikke Dåne men ikke Kult heller...

Skrevet

Ja oki, da overlever vi, både mor og barn.. Håper ikke han har melkeallergi, da må jeg amme i evigheter..... ja ja... for gjøre det som er best for han. Vi sliter fortsatt med å gi han flaske så håper det også løser seg snart. Takk for svar.

Skrevet

Vi har allergitestet småen når han var 2. Tok bare blodprøve, et par glass...Hadde sånt embla(?)plaster først, så han merket ingenting!

Skrevet

jeg var og fikk testet min gutt på 4 år for et par uker siden.

 

da fikk han små dråper med sånne allergistoffer på armen ,også ble han stukket med en bitteliten når oppi de dråpene.

ha merka det ikke engang.

 

vet ikke hvordan det gjør det på så små barn og matallergi.

 

han barnelegen vi var hos sa at han ikke stolte på allergitester av barn under 2 i det heletatt... og at han ikke stolte så mye på de i det heletatt før de var 4-5-6 år... for det var ofte de ikke gav utslag selv om barnet var allergisk.

Skrevet

Tuller du.. supert!!! Uff vet ikke hva jeg skal gjøre for tror han ikke tåler NAN ganske sikkert. Fikk utslett og ble helt slapp, urtikaria kalte legen det. Så prøvde vi Nutramigen, og det vil han ikke ha. Saken er den at jeg blir veldig tynn av å amme... og det er det ingen som tar seriøst.. er kanskje ikke så farlig da eller??.. Men sist jeg ammet, i 9mnd ca, så veide jeg til slutt 50 kg!!. Veide 60 kg før jeg ble gravid. Jeg er 170 høy, og jeg var sånn tynn at folk jeg ikke hadde sett på en stund lurte på om jeg var syk.... Jeg brukte 25 i jeans og 32 i klær var for stort. Nå veier jeg 54 kg og det er greit, men jeg vil ikke veie 50 Kg! de fleste bare sier jeg er heldig, og at det er bedre enn å slite med å ta av seg de 2 siste kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...