madde på pergo Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg er på dag 20 i syklus i dag, og skal på julebord i morgen! Hadde dere holdt dere fra alkohol?
honey,5pp Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg var på julebord på lørdag og var da på dag 21 i syklusen og hadde bestemt meg for at jeg kunne drikke litt vin til maten. Men mens jeg satt der så fikk jeg så dårlig samvittighet at det ble med en slurk.. Så jeg har bestemt meg at heretter holder jeg meg inna alkohol mellom EL og IKM.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde kost meg med god samvittighet.. Hvis du er gravid er det kun et embryo som ikke har begynt å dele samme blodomløp som deg.. så det er ingen fare og heller ikke noen grunn til å tenke på =) Det var det legen sa til meg =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Kos deg du! Den dagen testen viser gravid legger du alkoholen på hylla. Blir lenge nok å være avholds i 9mnd pluss amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå