Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Ville dere likt å få en gave herfra ?? lurer på om jeg skal kjøpe et par geiter eller høner til mine foreldere (som har "alt") , men er ikke sikker...... Selv hadde jeg absolutt satt pris på det.......
Gjest irismor Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Var akkurat et innlegg på P4 om dette. Man trodde man kjøpte geiter osv. Men så var det slik at pengen ble brukt på bistand men ikke til å kjøpe dyr slik man trodde. Husker ikke hvilken forening dette gjaldt.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Ok- jeg hørte litt av det på p4, men fikk ikke med meg alt (slik er det med en skravlende 2 åring i hus......)
Gjest irismor Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Kanskje det står noe på p4.no men det var en forening som brukte pengene til dyr også da. Så ikke alt var "lureri"
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg har nå sendt en mail til de for å høre, om de faktisk kjøper dyr eller fordeler pengene slik det passer seg......
Prins&Prinsessa Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Vi har kjøpt en flokk kyllinger til våre foreldre. Men var fra http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx men det er ikke garantert at pengene går til akkurat kyllinger. Men det er mer bare ett symbol på at man har gitt penger til veldedighet istede/ i tilleg til andre gaver. Men tror nok at pengene går til en god sak ja.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Ja,selvfølgelig er det viktigste at en gir......
Gjest irismor Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Klart at det viktigste er at man gir. Men jeg er nå slik at jeg synes det hadde vært gøy om de faktisk hadde fått den geita, kua eller kyllingene jeg hadde betalt for. Hadde jeg vist at det ble brukt til det det skulle så hadde jeg kjøpt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå