Gå til innhold

Smerter i magen i uke 28?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har/ har hatt dette? Har lenge hatt vondt i magen, ligner disse strekksmertene når livmoren strekker seg. Blir litt bekymret så hadde vært int om noen kunne ha roet meg litt=) Forøvrig så er d masse liv i den lille=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt her jeg:P

 

Skrevet

Dytt=)

 

Skrevet

Heisann.

Er også i uke 28 og har hatt mye strekksmerter de siste ukene. Har også hatt perioder med mensmurringer.

Snakket med jordmor om dette og det er vistnok helt normalt! Har også masse liv til ganske faste tider!

Vi får bare ta livet med ro og satse på at babyene våre holder seg der til de er klar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...