lillca=) *februarbaby- 08* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Noen andre som har/ har hatt dette? Har lenge hatt vondt i magen, ligner disse strekksmertene når livmoren strekker seg. Blir litt bekymret så hadde vært int om noen kunne ha roet meg litt=) Forøvrig så er d masse liv i den lille=)
lillca=) *februarbaby- 08* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 Dytter litt her jeg:P
Gkm1 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Heisann. Er også i uke 28 og har hatt mye strekksmerter de siste ukene. Har også hatt perioder med mensmurringer. Snakket med jordmor om dette og det er vistnok helt normalt! Har også masse liv til ganske faste tider! Vi får bare ta livet med ro og satse på at babyene våre holder seg der til de er klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå