Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Tenker p ådet. Er så utroi greit når man har over 60 gjester. Da er det liskom litt til alle. Noe må man jo like?!?!
Maritbrud Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Vi inviterer 64 stk til middagen. Skal ha buffet med mange ulike retter. Har mange matallergikere blant gjestene så på denne måten er det mulig for alle å få noe de liker/kan spise. Vi skal ikke ha et tradisjonellt norsk koldtbord med røkalaks, eggerøre etc, men en buffet inspirert av det franske, spanske og indiske kjøkken. Mer tapaslignende :-)
Mamman til M&E Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Vi skal ha Tapas, mye pga at det er i romjulen og vi regner med at folk er litt lei av selskapsmiddager da, samt at det er en del barn/ungdommer blandt gjestene og de liker ofte slik mat. Noe for enhver gane :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå