Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Nå sier jo ernæringfysiologene at selv ett fastfood måltid er skadelig på lengre sikt, så jeg styrer unna... men det er ingen regel som tilsier at man ikke skal spise det..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 men herregud d a..... e lei av alt hysterie rundt mat ...fikk ei datter for 5 år sia...spist junkfood da...hu e frisk å rask...å har spist det no å ...skjer itjnå farlig med det....å no får æ sikkert masse innlegg om att æ tenke kun på mæ shøl åsså videre.... jordmor sa æ sku spis det kroppen villa ha men med sunn fornuft... så da spise æ å har litt sunnfornuft...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Spis så mye kebab du vil!! Men jeg ville passet på at jeg hadde kjøpt det på et bra gatekjøkken og at kjøttet var skikkelig gjennomstekt. Litt kjipt med evt matforgiftning
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hadde ikke spist det i Oslo for tida.... Uavhengig av om en er gravid eller ikke! Bildene fra "fabrikken" i Torggata var rett og slett så ekle at det ikke er sant, og de forsynte mange av sjappene i byen med "kjøtt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå