Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sover så dårlig at jeg aldri blir skikkelig utkvilt, har max et par timer skikkelig søvn hver natt. Trodde sånn tretthet var mest vanlig i begynnelsen men ser veldig mørkt på de kommende 19 ukene om dette ikke stabiliserer seg.

 

Noen som har hatt det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så er vi ikke like heldige, ventet i spenning på 2.trimester og så frem til denne energien som det sto skrevet i alle bøker at skulle komme. De tre første mnd mine var veldig slitsomme. Jeg er nå i uke 39 og har vært trøtt og sliten hele veien. Har ikke vært konstent dødstrøtt, det har gått litt opp og ned, men jevnt over så har jeg ikke akkurat blomstret av energi nei.. Får håpe du finner denne berømte energien:-) Jeg har lett lenge, men ikke så veldig mange dager igjen nå heldigvis:)

 

Skrevet

gratulerer til deg som snart er kommet igjennom det hele :)

 

Heldigvis snart juleferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...