Gå til innhold

da har samboer levert mini i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

og skal handle inn til meg fra butikken--- *deilig* nå skal jeg pleie megselv resten av dagen og satse på bedring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med 40 i feber burde du dra til legen ...:S

Skrevet

Er du gravid og har 40 i feber?!

Hvorfor er du ikke på legevakten eller på sykehuset?

Hallo?!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Slapp av damer, jeg tror Mamma25 er en høyst oppegående dame - tror nok 40 i feber er en "liten" overdrivelse.... :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal man ha feber i det hele tatt da, når man er gravid?!

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Nei da begynner fosteret og koke.. djiiiz..

jeg hadde også 40 i feber da jeg var gravid

legen sa det var bare å ta paracet og holde sengen - sånn er influensa.

Skrevet

trur ikke ho har 40 i feber.. da hadde ho nok ikke skrevet noe her.. hvem orker det med 40 i feber?

Skrevet

jeg er ganske oppegående selv når jeg har 40 feber, så jeg titter innom dib selv om jeg er syk så d går an.. hadde netopp influensa selv og satt på dib når onga sov hehe.. er kjedelig å være syk så noe må man jo finne på:)

kos deg da:) ville ringt lege itilfelle da siden du er høygravid.. fikk streng beskjed om d jeg når jeg gikk me minstemann på 4 mnd...

Skrevet

hei dere.. trodde jammen jeg hadde 40 i feber ja..men tok den på nytt igjen nå og den var ikke 40..hehe burde kanskje si gudskjelov..men uansett har følt meg helt jævlig i dag så syk det er jeg. hoster, tett i nesa, tett i hele hodet ja you name it...har prøvd å dusje litt nå så jeg føler meg bittelitt bedre, men blir nok hjemme noen dager nå..den helvetes drittlegen tar jo ikke tlf heller så han får pent tilbakeskrive en sykemelding i morgen..arghh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...