Gå til innhold

Flere som ønsker seg mangen barn her......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, som har en mann som ikke er helt enig?

Vi har tre barn, og har så lyst på nummer 4. Tenkte på det i nesten 1 år før jeg tok det opp med mannen. Han har tenkt på det lenge nå, men har ikke lyst på flere. Kommer nok til å sterilisere seg.

Er så utrolig vondt, og det føles som en stor sorg nå. Elsker mannen min, men føler jeg trekker meg unna han nå.

Må jo respektere hans valg, og er jo takknemlig for de barna jeg har. Samtidig føler jeg meg så alene. Vanskelig å prate om dette til vannenne mine. De klarer ikke skjønne at jeg i det hele vil ha flere barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner deg veldig godt!! er fra en familie med 4 barn. jeg tror ikke min mor har angret på det!

Men, vi har ganske stor aldersforskjell da. 13 år mellom eldste o g yngste. kanskje barna dine er for små nå til at mannen din orker tenke på en til.

broren min har to tette, og da vi fikk barn skjønte jeg at han gjerne skulle hatt en til... men da var kona imot. noen år før det var det hun som ville, og han som ikke ville..

dt pendler jo alltid litt fram og tilbake det der. Jeg er egentlig veldig babysyk nå, men plutselig vil mannen min vente, han som hele tiden har villet vi skulle kjøre på. men nå er sønnen vår et og et halvt og på vei ut a baby-stadiet, og da kjenner han at han vil nyte det litt først før vi tenker på neste. så vi planlegger å begynne til våren/sommeren. jeg ønsker meg også iallefall 3 barn og tenker mye på alderen og det der.. men har en ustabil arbeidssituasjon som gjør at jeg må posjonere ut barna litt:)

Jeg tror du skal la mannen din få litt tid på seg, og om dere har tid, vente ilitt med både planlegging av neste og sterilisering. Håper du får igjennom ønsket ditt, mange barn er fantastisk!

Skrevet

Jeg vill ha 3barn. 2 tette og en appåklatt. Nå skal vi sette i gang med nr 2 sanrt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...