Gå til innhold

barnestol. (haster)

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermor og svigerfar skal kjøpe bilstol til gullet i julegave, og vi har vært å sett inne på maxi-cosi sine hjemmesider da vi har en slik fra før og er godt fornøyd.

problemet er det at de som er i hakket større en baby er forovervendt og vi skal ha bakovervendt.

noen med erfaring og tips?

julegave som skal sendes fra sør-norge, så haster litt:S

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket på babyshop sine nettsider?

Men er det smart å sende bilsetet i posten, man vet jo ikke alltid hvordan behandling det får før det kommer frem.

Skrevet

kanskje du har rett der.. han trenger ikke barnesete før litt senere uansett.

ingen som har erfaring med ett de er godt fornøyd med da?

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe HTS BeSafe izi Combi. Har hørt litt rundt, og dette setet er det jeg har funnet aller mest positivt om. 9-18 kilo og kan monteres begge veier.

Skrevet

leste nettopp om ei som måtte leverie inn den stolen pga at strammereima røyk. hun skrev også at hun kjente flere som hadde samme problem

Skrevet

Vi har Britax vårt er fremovervendt men du får samme sete som kan brukes både fremovervendt og bakovervendt.

Vi er veldig fornøyd med vårt det går fra 9-36 kg

Skrevet

vi har beesafe zi combi x1.. kjempe fornøyd!! ;)

Aldri hørt om stramreima har røket.. og kjenner mange som hra den stolen ;)

Skrevet

hvilken type har dere?

Skrevet

hei!

Izi Combi stolene har vert best i test en gang hos foreldre og barn, men den er veldig vanskelig å montere riktig. Da forsvinner jo hele poenget siden stolen må være helt riktig montert for at den skal være sikker.

Har du vurdert Acta Graco sine stoler? Duologic 0-18 kg eller Cosmic Comfort 9-18 kg? Jeg har Duologic til de to minste hos meg. Den er lett å montere riktig, begge barna sitter godt. Den er i en base så dersom man har baby bare klikker man ut babystolen viss man skal ut av bilen. Kjempenkel!:) Forholdsvis dyr, men til gjengjeld trenger du ikke bytte fra baby til større stol før en går over til pute med rygg.

Cosmic Comfort er også kjempebra og kan festes begge veier.

Må bare si, at for all del- den stolen du føler deg trygg på og vet 100% sikkert at du monterer riktig og føler du selv klarer å håndtere rett er jo sikrest for deg og babyen din.Er du godt kjent med Maxi Cosi er jo den en kjempefordel. Få forhandleren til å vise deg, og be om å få prøve den i bilen før du kjøper.

Ville ikke sendt en bilstol i posten..

Lykke til da!:)

Skrevet

PS!

Måtte bare legge til at dersom du ikke finner en maxi Cosi bakovervendt stol, så mener jeg ikke du skal ta en forovervendt fordi du kjenner til de-for all del ta en bakovervendt i et annet merke da..

Måtte bare forsikre meg om at du ikke misforstod det forrige innlegget mitt!;)

Skrevet

Vi har acta graco.

Kan du ha begge veier.

Mini er nå 1,5 år og sitter bakovervendt enda.

Men god plass =) Så han blir nok sittende sånn en god stund :D

Skrevet

(Barnet kan sitte forovervendt fra 15 kg da)

I Acta Graco sitt sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...