Gå til innhold

Hvilken uke er dere i og når kom.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åreknutene?

Strekkmerkene?

Bekkenløsningen?

"Utovernavelen"?

Er selv i uke 34, åreknutene begynte å komme før 12 uker var gått, resten har jeg sålangt sluppet unna (bank i bordet) Men det er jo noen uker igjen.

Tenkte det kunne være greit å se når disse tingene pleier å dukke opp, om man eventuelt kan utelukke ting eller om man bare kan glede seg til hva som kan dukke opp de siste ukene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ha 4 dager til termin og har ingen av delene...litt utovernavle bare;o)

Skrevet

Jeg er i uke 37..

Åreknuter har jeg ikke fått..

Strekkmerkene begynte å komme i slutten av 2.trimester, så stoppet det litt opp.. men jeg finner et par nye innimellom..

Bekkenløsninga kom for en måneds tid siden "!#¤%&()

Og utovernavlen veit jeg ikke, de har vel blitt ordentlig tydelig siste uka, nå synes den gjennom t-skjorta :P

Skrevet

Heia :)

Æ e i uke 33, fikk symptoma på bekkenløsning når æ va i 6mnd..Har ikje nokka av d andre..

Skrevet

har nå født og har ikke fått noen av de tingene

Skrevet

Fikk en åreknute i uke 24, etter en flytur. Enda har det blitt med den ene.

Bekkenløsning fikk jeg i uke 18.

Strrekkmerker og utovernavle har jeg ikke fått, er 30+3 i dag.

Skrevet

Er i uke 30. Er i mitt tredje svangerskap nå. Har aldri hatt åreknuter, . . Men magen er så stappa med strekkmerker at jeg ligner ett norges kart . :-) de fikk jeg under svangerskap 1 , fikk de tidlig . . . Før uke 20 Værtfall.!

Skrevet

Første symptomene på bekkenløsning kom i uke 8...

Stekkmerker har jeg så mange av fra forrige sv.skap så aner ikke om det har dukket opp nye:p

Skrevet

Er 35+1

Fikk konstantert bekkenløsning når jeg var 32 uker på vei,

Første strekkmerke kom rundt uke 26 - nå ser jeg ut som et J*vla verdenskart ..alle strekkmerkene har plassert seg fra symfysebenet og opp til navlen.. ingen andre plasser..

Skrevet

Er i uke 35 nå, og har ikke fått åreknuter. Strekkmerker på lårene fikk jeg da jeg var bare 6/7 uker på vei (uten at jeg hadde lagt på meg??) og strekkmerkene på magen kom i uke 28, mens bekkenløsninga kom snikende i uke 31. Utovernavlen tenkte jeg ikke jeg skulle få siden jeg har så dyp navle, men den kom vel rundt uke 31/32 antar jeg :)

Skrevet

Hei,hei:)

Er i uke 31 og har ikke fått noen åreknuter,fått 2 små strekkmerker på venstre hofte,begynte å kjenne bekkenløsningen i uke 28 og utovernavlen har fortsatt ikke kommet:)

Skrevet

Er 3 dager på overtid,og har ikke noen av de tingene. Dvs. navelen går i ett med magen nå,men den står ikke ut.

Skrevet

Uke 35 i dag.

Åreknuter har jeg ikke fått. Har en knute bak kneet som har vært dær i 2 år.

Strekkmerker på magen har jeg ikke fått, men på puppene kom det noen rundt ca uke 15.

Bekkenløsningen har kommet sigende på fra uke 30. Ganske ille nå i alle fall. Dritt!

Navlen min går ikke utover enda, men har vært flat kjeeempelenge.

Skrevet

Jeg er i uke 34.. Ingen åreknuter eller utovernavle.. Navlen går i et med magen bare.. Fikk strekkmerker på låra ganske tidlig.. uke 20 kanskje.. Og fått noen på sideflesket ;o) Ingen på magen foreløpig.. men har jo noen uker igjen, så jeg føler meg ikke trygg enda gitt... Men, men.. Er vel verdt det når man ser resultatet om noen uker ;o) *gleeede seg*

Skrevet

Jeg er også i uke 34, og navelen går enda ikke utover. Men den er myyye mindre dyp enn den var. Bekkenløsningen kom på slutten av andre trimester sånn snirkus, og de første strekkmerkene - skrekk og gru! - kom for et par tre uker siden tenker jeg. Er ikke på magen, men på hoftene..og heller ikke mye; men jeg trodde lissom litt at jeg skulle slippe unna dem :(

Åreknutene er jeg dessverre arvelig belastet med, så de var på plass allerede før graviditeten. Har heldigvis ikke fått flere i løpet av graviditeten..

Skrevet

Er i uke 36+3 og har ikke fått åreknuter - håper de holder seg unna de siste ukene også. Har vel ikke utovernavel, den er mer ikke-eksisterende :-) Og strekkmerkene har holdt seg unna magen, men gjorde tidlig inntog på puppene, husker ikke når, men det var ganske tidlig - rndt uke 14-16 tenker jeg...

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er i uke 30, mitt andre svangerskap. Bekkenløsningen kjente jeg svakt før jeg hadde tatt graviditetstesten, altså i uke 5. Men det begynte for fullt i uke 13.

Åreknuter har jeg ikke fått, hverken nå eller forrige gang.

Utovernavlen begynner sånn smått å komme.

Strekkmerker har jeg heller ikke fått flere av enda. Fikk de få jeg har helt rundt terminen sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...